Luxusverziót készített a Skoda az Enyaq villanyautóból
A normál és kupé változatban egyaránt készülő új L&K kivitel csak minimálisan gyengébb az RS sport kivitelnél.
A normál és kupé változatban egyaránt készülő új L&K kivitel csak minimálisan gyengébb az RS sport kivitelnél.
A duplamotoros, összkerékhajtású villanyautó 6,5 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
Amennyire álomkategóriás volt a szocializmus korában itthon egy kupé Skoda, a chiphiány és egyéb nehézségek miatt most egyelőre ugyancsak erősen kérdéses, hogy mikor vehetők át a cseh márka vadonatúj kupéjának első hazai példányai. Amelyek konkrétan elektromosak és nem meglepő módon SUV-ok.
Ritkaság egyszerre ennyi modellt azonos körülmények közötti összehasonlításban látni.
Megérkeztek Magyarországra a teljesen új fejlesztésű Enyaq szabadidő-autó első példányai, melyek közül mi egy nagy akkumulátoros, 204 lóerős példányt fogtunk vallatóra.
Hatalmas kerekekkel és sportosra hangolt futóművel támad az Enyaq Sportline iV.
Az Enyaq iV-t nem a hangjáért fogják szeretni, de biztonsági okból kötelező, hogy legyen neki.
Az újdonság egészen a B oszlopig megegyezik a nemrégiben hivatalosan is leleplezett Enyaq iV-vel.
Már csak két hetet kell várnunk az akár 500 kilométeres hatótávú Enyaq iV hivatalos leleplezésére.
A nálunk minden további nélkül zöld rendszámmal ellátható Enyaq iV hivatalos leleplezésére egy hónap múlva kerül sor.
Érkezőben a tisztán elektromos hajtásláncú Enyaq, melynek RS kivitele a valaha készült legerősebb sorozatgyártású Skoda lesz.
A néhány hónapon belül hivatalosan is leleplezendő villany-SUV 150-306 lóerős motorokkal készül majd.
Hamarosan érkezik a Skoda Enyaq iV SUV, amelyből ötféle variáns lesz, a legnagyobb hatótávja 500 kilométer egy feltöltéssel.
Az elektromos szabadidő-autót még idén bemutatják.
A Volkswagen-konszern cseh márkája hamarosan piacra dobja első elektromos divatterepjáróját.